ESPAZO SEDIC

ALUGUEIRO E CESIÓN DE ESPAZOS DA SOCIEDADE ESPAÑOLA DE DOCUMENTACIÓN E INFORMACIÓN CIENTÍFICA

agsdix-sao-stationary-shop
logo horizontal de SEDIC

plazas dispoñibles de coworking ao mes

Servizo de coworking

Espacio SEDIC es un nuevo servicio que facilita a los socios de SEDIC un espacio para trabajar y colaborar con otros colegas en un ambiente relajado.

plazas na aula de formación

Alugueiro de aula de formación

SEDIC dispone también de un aula de formación que se puede alquilar para impartir cursos y talleres en formato presencial y online.

Presentamos ESPAZO SEDIC, un espazo de coworking e unha sala de formación completamente equipados para fomentar a colaboración, a aprendizaxe e o networking entre os membros da asociación.

Coworking

Un espazo compartido no que levar a cabo os teus proxectos traballando xunto a outros profesionais do sector.

Área de descanso

Cómoda área de descanso e lectura para relaxarte, ler ou tomar un café.

Sala de reunións

Unha sala de formación que pode albergar reunións tanto presenciais como en liña.

Aula de formación

Aula totalmente equipada para impartir formacións presenciais ou en liña.

Servizo de coworking gratuíto para socios de SEDIC

Horarios de reserva dispoñibles:

  • Luns a xoves: de 9:00 a 13:00 horas
  • Luns a xoves: de 13:00 a 17:00 horas
  • Venres: de 9:00 a 13:00 horas

Facilidades Incluídas:

  • Mesa de traballo compartida
  • Recepción
  • Limpeza e mantemento
  • Espazo de comedor, office e cociña
  • Área de descanso e lectura
  • Internet e WiFi de alta velocidade

Servizo de coworking

  • Gratuíto para socios

  • Prezo para non asociados: 7 € ao día

Alugueiro de aula de formación

  • 25 € a hora

Servizos incluídos

WIFI

WiFi

Conexión de alta velocidade

Ubicación

Boa ubicación

Xunto a Madrid Río, o espazo cultural Matadero Madrid e moi ben comunicado

Acceso a publicacións de SEDIC

Acceso a todas as publicacións en papel publicadas pola asociación

 

Recepción

Recepción

Persoal de atención durante as horas de apertura

Área de descanso

Área tranquila de lectura e descanso

Máquina de café

Café gratuíto para os usuarios de Espazo SEDIC

agsdix-fas fa-calendar-check

Reserva de espazos de coworking

¿Cómo reservar o teu espazo?

 

O usuario pode consultar as horas dispoñibles dos diferentes espazos facendo clic sobre os botóns dos postos e reservar a data e a sesión que desexe, sempre que haxa dispoñibilidade. Hai 2 sesións dispoñibles por día e por posto: a sesión da mañá (de 9:00 a 13:00 horas) e a da tarde (de 13:00 a 17:00 horas)*.

No proceso de reserva solicitarase nome, apelidos, correo electrónico e número de socio.

O servizo de coworking estará dispoñible tamén para non asociados a un prezo de 7 € a sesión que se abonará na recepción da oficina.

* En caso de alta demanda por parte dos socios, limitaranse as reservas por persoa e mes para que poidan utilizar o servizo o maior número de socios.

¿Cómo chegar?

As oficinas de SEDIC están moi ben comunicadas.

Paradas de autobús máis próximas:

  • Paseo De La Esperanza, 1 min a pé
  • Santa María De La Cabeza - Puente Praga, 4 min a pé
  • Puente Praga, 4 min a pé

Estacións de metro máis próximas:

  • Embajadores, 3 min a pé
  • Acacias, 3 min a pé

Estacións de tren máis próximas:

  • Embajadores, 3 min a pé
  • Pirámides, 9 min a pé

Posto 1

Posto 1 en mesa de coworking compartida

Posto 2

Posto 2 en mesa de coworking compartida

Posto 3

Posto 3 en mesa de coworking compartida

Posto 4

Posto 4 en mesa de coworking compartida

Posto 5

Posto 5 en mesa de coworking compartida

Posto 6

Posto 6 en mesa de coworking compartida

l

Formulario de solicitude para alugar a sala de formación

IDENTIDADE: SEDIC ENDEREZO: CALLE GARGANTILLA 13, LOCAL 24. 28005 LOCALIDADE: MADRID CIF: G-28706067 TELÉFONO: 915934059 EMAIL: gerencia@sedic.es En nome da empresa tratamos a información que nos facilita co fin de prestarlles o servizo de xestión dos datos dos usuarios que comunican coa empresa a través do sitio web. Os datos proporcionados serán conservados ata a revogación do consentimento ou durante os anos necesarios para cumprir coas obrigas legais. En canto á lexitimación do tratamento, estará regulada polo consentimento do interesado. A empresa non cederá datos a terceiros, salvo obriga legal. Se o desexa, pode dirixirse á empresa co fin de exercer os dereitos de acceso, rectificación, supresión e portabilidade dos seus datos e a limitación ou oposición ao seu tratamento. Por outra banda, se o facilitou, terá dereito a retirar o consentimento prestado e dereito a reclamar ante a Axencia Española de Protección de Datos.

6 + 9 =