ESPAI SEDIC

LLOGUER I CESSIÓ D'ESPAIS DE LA SOCIETAT ESPANYOLA DE DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ CIENTÍFICA

agsdix-sao-stationary-shop
logo horizontal de SEDIC

places disponibles de coworking al mes

Servei de coworking

Espacio SEDIC es un nuevo servicio que facilita a los socios de SEDIC un espacio para trabajar y colaborar con otros colegas en un ambiente relajado.

places a l'aula de formació

Lloguer d'aula de formació

SEDIC dispone también de un aula de formación que se puede alquilar para impartir cursos y talleres en formato presencial y online.

Presentem ESPAI SEDIC, un espai de coworking i una sala de formació completament equipats per fomentar la col·laboració, l'aprenentatge i el networking entre els membres de l'associació.

Coworking

Un espai compartit on dur a terme els teus projectes treballant amb altres professionals del sector.

Àrea de descans

Còmoda àrea de descans i lectura per relaxar-te, llegir o prendre un cafè.

Sala de reunions

Una sala de formació que pot albergar reunions tant presencials com en línia.

Aula de formació

Aula totalment equipada per impartir formacions presencials o en línia.

Servei de coworking gratuït per a socis de SEDIC

Horaris de reserva disponibles:

  • Dilluns a dijous: de 9:00 a 13:00 hores
  • Dilluns a dijous: de 13:00 a 17:00 hores
  • Divendres: de 9:00 a 13:00 hores

Facilitats Incloses:

  • Taula de treball compartida
  • Recepció
  • Neteja i manteniment
  • Espai de menjador, office i cuina
  • Àrea de descans i lectura
  • Internet i WiFi d'alta velocitat

Servei de coworking

  • Gratuït per a socis

  • Preu per a no associats: 7 € al dia

Lloguer d'aula de formació

  • 25 € l'hora

Serveis inclosos

WIFI

WiFi

Connexió d'alta velocitat

Ubicación

Bona ubicació

Juntament amb Madrid Río, l'espai cultural Matadero Madrid i molt ben comunicat

Accés a publicacions de SEDIC

Accés a totes les publicacions publicades en paper per l'associació

Recepción

Recepció

Personal d'atenció durant les hores d'obertura

Àrea de descans

Àrea tranquil·la de lectura i descans

Màquina de cafè

Cafè gratuït per als usuaris d'Espai SEDIC

agsdix-fas fa-calendar-check

Reserva d'espais de coworking

Com reservar el teu espai?

 

L'usuari pot consultar les hores disponibles dels diferents espais fent clic sobre els botons dels llocs i reservar la data i la sessió que desitgi, sempre que hi hagi disponibilitat. Hi ha 2 sessions disponibles per dia i per lloc: la sessió del matí (de 9:00 a 13:00 hores) i la de la tarda (de 13:00 a 17:00 hores)*.

En el procés de reserva es sol·licitarà nom, cognoms, correu electrònic i número de soci.

El servei de coworking estarà disponible també per a no associats a un preu de 7 € per sessió, que s'abonarà a la recepció de l'oficina.

* En cas de gran demanda per part dels socis, es limitaran les reserves per persona i mes per tal que el major nombre de socis pugui utilitzar el servei.

Com arribar?

Les oficines de SEDIC es troben molt ben comunicades.

Parades d'autobús més properes:

  • Paseo De La Esperanza, 1 min a peu
  • Santa María De La Cabeza - Puente Praga, 4 min a peu
  • Puente Praga, 4 min a peu

Estacions de metro més properes:

  • Embajadores, 3 min a peu
  • Acacias, 3 min a peu

Estacions de tren més properes:

  • Embajadores, 3 min a peu
  • Pirámides, 9 min a peu

Lloc 1

Lloc 1 a la taula de coworking compartida

Lloc 2

Lloc 2 a la taula de coworking compartida

Lloc 3

Lloc 3 a la taula de coworking compartida

Lloc 4

Lloc 4 a la taula de coworking compartida

Lloc 5

Lloc 5 a la taula de coworking compartida

Lloc 6

Lloc 6 a la taula de coworking compartida

l

Formulari de sol·licitud per llogar la sala de formació

IDENTITAT: SEDIC ADREÇA: CALLE GARGANTILLA 13, LOCAL 24. 28005 LOCALITAT: MADRID CIF: G-28706067 TELÈFON: 915934059 EMAIL: gerencia@sedic.es En nom de l'empresa tractem la informació que ens facilita amb la finalitat de prestar-los el servei de gestió de les dades dels usuaris que comuniquen amb l'empresa a través del lloc web. Les dades proporcionades es conservaran fins a la revocació del consentiment o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. Quant a la legitimació del tractament, estarà regulada pel consentiment de l'interessat. L'empresa no cedirà dades a tercers, excepte obligació legal. Si ho desitja, pot dirigir-se a l'empresa amb la finalitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades i la limitació o oposició al seu tractament. D'altra banda, si ho ha facilitat, tindrà dret a retirar el consentiment prestat i dret a reclamar davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

11 + 9 =